Postări populare

joi, 4 octombrie 2012

Mic dejun semi-lichid


         În cele ce urmează am să vă dezvălui un mic dejun pe care l-am învăţat de la Cristi. El şi l-a inventat din ceea ce a găsit prin bucătărie iar eu i-am urmat ideea şi vreau să spun că-mi place foarte mult şi mi-l prepar ori de câte ori am ocazia.
         Pentru acest mic dejun semilichid este nevoie de blender. De fapt, blenderul este un adevărat ajutor pentru prepararea acestor tipuri de mâncare sănătoasă.
         Pentru o porţie care să reprezinte întreg micul dejun pe ziua respectivă este nevoie de:
-         3 roşii mari sau 4-5 roşii mijlocii;
-         2 ouă de găină (crude) sau puteţi încerca cu 10 ouă de prepeliţă considerate foarte sănătoase şi fără colesterol;
-         o legătură de pătrunjel;
-         două linguri de amestec de seminţe de in şi susan măcinate la râşniţă în prealabil;
-         sare după gust.
Toate ingredientele se pun în blender iar blenderul e cel care vă pepară acest mic
dejun delicios. Eu prefer să pun întâi roşiile şi după ce acestea au devenit suc, adaug şi restul ingredientelor.
         Vă spun că este incredibil de gustos(acum pentru cine nu a mai mâncat niciodată acest gen de amestecuri poate părea bizar dar în timp gusturile se şi educă aşa că şi celor mai sceptici dintre noi poate ajunge să li se pară delicios),sănătos şi săţios iar legătura aceea de pătrunjel chiar îi oferă o aromă aparte.
         Vă urez POFTĂ BUNĂ!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu